wtorek, 19 kwietnia 2016

Postaw na milion #7

Hej!

Przychodzę do Was tym razem z wynikami prezentów.

Ogólnie post jest tak późno raz, że nie było mnie cały dzień, a jak weszłam na komputer to myślałam, że przez Nadymkę i Oko nie wyrobię. :"D
 
Ale no już bez nudnych tłumaczeń powiem Wam jeszcze dwie takie fajne rzeczy,

A więc..

GRATULUJĘ!!!

Wszystkim osobom, które brały udział w konkursie wiosennym na naszym blogu 
(nie tylko wygranym).

Bo ja też tam jednak spojrzałam parę razy na pracę i byłam zadowolona.

I uważam, że każdy powinien być z siebie dumny.

I druga bardzo ważna rzecz.

Dzisiaj jak weszłam na bloga to spodziewałam się większych chęci brania udziału w zabawie
 "Nasza nowa..nazwa?!".

Powiem Wam tylko jedno...

Zabawa na początku może wydawać się nudna jak flaki z olejem, ale gwarantuję Wam, że na prawdę będzie ciekawie!

Tak jak wspominałam o nagrodach..

To myślę, że dla każdego uczestnika będzie po VIP-ie na 

Chociaż nie jest to aż takie pewne!

Ale myślę też, że nie bierzecie udziału w zabawie przez to, że jestem tutaj nowa, a jak czasami czytam różne komentarze czy coś to widać, że niektóre osoby za mną nie przepadają. ;)

Ale powinniście dać mi szansę!

Bo właśnie poprzez większe serie mogę się bardziej wykazać..

A wyświetleń pod postem nie było mało.

Ale już nie zamierzam Wam mamrotać tylko nareszcie ogłoszę wyniki prezencików! *o*

A więc tak.. 

Prezentów do obstawienia było sześć, a w dwóch były prezenty!

Obstawione prezenty przeze mnie to 1 i 5!

To jak domyślacie się już kto otrzymuje ode mnie prezent?

Osobami, które napisały te numerki w komentarzu są:

LOGICZNIE ŻYJĄCY (5) I MILENA (1).

Zgłoście się do mnie na NK po prezenty do tej niedzieli.

Moja nazwa na NK: Gratka Awataria

Jak by co profilowe zdjęcie jakie mam to ja z nagłówka w tej sukience. :D

Mam nadzieję, że nie przegapicie takiej oferty jak taka nagroda, która Was czeka u mnie. 

Dobra a teraz dalej możecie obstawiać nazwy, ale będą one ukryte!

Wstawię cztery, zupełnie inne zdjęcia, a na nich będzie ukryta nazwa naszego bloga (AnJ).

Czasem będzie ona łatwo ukryta, a czasem trudno!

Ale nie będzie tak prościutko!

W komentarzu wpisujecie:
- numerek zdjęcia, które wybieracie
- kiedy już wybierzecie numerek zdjęcia, piszecie gdzie na tym zdjęciu znajdowała się nazwa bloga (np. u góry po lewej, albo obok czegoś itp.)

TYLKO WTEDY UZNAJĘ ODPOWIEDŹ!

1)

2)

3)

4)

Powiem Wam, że czwarte jest dosyć trudne!

Ale dacie sobie radę!

No to do dzieła!

/Gratka





3 komentarze:

  1. 1. Napisałaś to na czacie i na misiu jest też napis
    2. Na czapce tego deskorolkarza nad wami
    3. Na drzewku za Patrycją (lewy górny róg)
    4. Na skale tam gdzie niebo zaczyna być różowe ( ta środkowa) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W 1- na misiu
    W 2- na czapce skaytera
    W 3- w lewym górnym rogu
    W 4- na wyspie tam w tle

    C:

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Na misiu
    2. Na czapce tego co jeździ na desce :D
    3. W lewym górnym rogu
    4.tam na tej wyspie (skale) co jest na wodzie, gdzie niebo jest ,,różowe " Skala to jest ta środkowa
    /Tabletka

    OdpowiedzUsuń