sobota, 30 kwietnia 2016

Bloggerka w twojej szafie #14 +Brak Internetu.

Hej!
na poczatek bardzo wazna sprawa:
Dlaczego mnie nie bylo?


A wiec nie wiem dlaczego nie mialam internetu.. bylam w kafejce z netem i wszystko niby ok, kazali Czekac. ale jak widac musialam czekac troszke dlugo ;-;
Zaszlam raz na biblioteke, ale postow pisac nie moglam, gdyz zalogowana nie bylam ;/
Weszlam tylko na fb, i nk. oczywiscie nie lubie grac na bibliotece, wiec po 30 min poszlam ;/

Wiec odrobie te wszystkie posty, mam nadzieje, ze nie ucierpieliscie tak bardzo.

Przejdzmy do tematu posta.

Postanowilam zrobic 2 stylizacje!

zacznijmy moze od pierwszej, w ktorej uzylam jednego z nowych ciuchow.


Stylizacja nie wyglada naj gorzej ;)
Kombinezon polaczylam z czarnymi rekawiczkami, butami, kolczykami i ponczochami haha. oraz do Wypelnienia dodalam granatowo-czarne okulary.


Ogolnie cala stylizacja mi sie calkiem podoba, nie wiem czemu ale przypomina mi to troche stroj do Wyscigow haha.


Do drugiej stylizacji poslozylam sie kontem Nadymki ;D

Stylizacja ta jest troche na halloween?
Jednak, ze strasznie mi sie podoba!
Na top model napewno bym ja ubierala.


Dominuja tu odcienie glownie czerwonego i bialego.
Jedynie buty sa czarne oraz kilka malych elementow wtapiajacych sie w stroj.



Ktora stylizacja podobala wam sie bardziej?
Mi Ta druga <3
mozecie napisac komentarz z wasza opinia.


To tyle, paaa
/Zlamalam Oko

1 komentarz: