sobota, 13 sierpnia 2016

Za głosem serca #20 ♥

Siemka!

Mamy już 20 wydanie serii, w której oceniamy czy jest ktoś hot, czy też not. 
Tak będzie i tym razem!
Oby tak dalej i kolejne 20 :)

Ostatnim razem ocenialiśmy Daisy i uznaliście, że jest...


HOT!
Też tak uważałam dlatego bardzo się z tego cieszę. 
Mimo, że różnica była niewielka - bo tylko o trzy punkty - to i tak większość z Was uważa, że Daisy bardzo ładnie wyglądała. 

No dobrze, ale żyjmy teraźniejszością!
Tym razem znowu oceniamy dziewczynę.
A mianowicie.. mnie!
Tak, tym razem będziecie oceniali Blurryface, czyli mnie :D 


Wykombinowałam coś takiego.
Mi osobiście stylizacja bardzo się podoba. 
Dodam też, że jeśli czytacie większość naszych postów, to na początku mojego okresu próbnego dodałam post ''Blogerka w Twojej szafie'' i była to jedna z moich propozycji.
No dobrze, ale w co Awatarka jest ubrana?
Motylkowy top idealnie wpasowuje się w moje ulubione spodenki ''Military''.
Dodałam też ''słynny'' kardigan, który jest w wielu stylizacjach dziewczyn.
Do tego piękne buty ''Jelly'' i wianek. 
Ja oceniam siebie na HOT (ach ta skromność), ale jak wiecie ja specem do stylizacji nie jestem, więc lepiej żebyście WY mnie ocenili ;)




Miłego wieczoru!
Blurryface.

3 komentarze:

  1. Ładnie tylko polecam usta za 90 srebra ten uśmiech nie u wizażysty ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. A nie powinna być 19 część? Vo nie widzę 19 tylko 18 🙈

    OdpowiedzUsuń
  3. Sory źle spojrzałam xd

    OdpowiedzUsuń