czwartek, 11 sierpnia 2016

Celebrity Salon #2

Witam!

Chyba polubiłam ocenianie wydarzeń!
Przed chwilą hotel, teraz salon kosmetyczny. 
Sprawdźmy więc jak wygląda wydarzenie:


Nie jest tak zachęcająco jak w hotelu, ale nie oceniajmy książki po okładce.
Zastanawia mnie tylko jedno... 
Po co sprzątaczka? :D 




Po wejściu zastałam jedną osobę. 
Na początku myślałam, że to właścicielka mieszkania, ale za chwilę wyszła. 
Zaczęłam więc sprawdzać czy ktoś oprócz mnie jest w domu.


Jak widać - byłam sama!
Nie było ani klientów, ani samej właścicielki. 
Dlatego zaczęłam szukać gdzieś w domu skrytki pocztowej. 
W końcu znalazłam i...


Asia nie była dostępna! 
Skoro wydarzenie jeszcze trwało to powinna być dostępna. 
Ja jakbym wychodziła z gry podczas wydarzenia to najprawdopodobniej usunęłabym go.

No cóż, post taki trochę nudny, ale to przez to, że salon nie był ciekawy :/ 

Do następnego! 
Blurryface




2 komentarze: