poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Druga Szansa (Q&A) #3

Hej!
Pewnie dziwicie się czemu dopiero teraz piszę tego posta.. Przecież miał się on pojawić wczoraj!
Niestety, ale akurat kiedy włączałam komputer aby dla Was coś napisać, nagle zawołała mnie mama i musiałam pojechać z nią na zakupy.. Kiedy wróciłam zastała mnie godzina 21. Zrobiłam sobie kolację, położyłam się na kanapie i.. nagle zasnęłam
Ale przecież miałam cały dzień na napisanie czegoś na blogu..
Z bomby od razu Wam mówię, że o godzinie dziesiątej umówiłam się z koleżanką aby wyjść na dwór. Kiedy przyszłam do domu była godzina 16.30.. Z racji, że była ładna pogoda mama powiedziała, że pójdziemy na spacer. Kiedy wróciłyśmy musiałam zająć się młodszym bratem. Potem doszły obowiązki.. Dlatego post pojawia się dopiero teraz.

Chyba nie macie mi tego za złe, prawda? Przecież dobrze wiecie, że bardzo lubię dla Was pisać posty. :)

Po długaśnych wytłumaczeniach nareszcie możemy przejść do wyczekiwanego momentu - pytań, które zadaliście mi pod ostatnimi postami!
Pytanie od &Kolorowa&:
Jaki kraj chciałabyś najbardziej odwiedzić?
Odpowiedź:
Oj.. sama nie wiem! Bardzo lubię podróżować. Chętnie odwiedziłabym wszystkie kraje jakie w ogóle istnieją.. :D Ale.. raczej najpierw chciałabym się wybrać do Francji - Paryża. 

Pytanie od Magda:
Co Ciebie skłoniło do wysłania zgłoszenia?
Odpowiedź:
Nie wysyłałam w ogóle zgłoszenia.. Dziewczyny (Nadymka i Oko) od jakiegoś czasu szukały odpowiednich osób, ale na okres próbny dodały tylko chyba dwie dziewczyny. Kiedy jedna odeszła z powodu hejtów, napisałam pod tym komentarz, żeby się nie przejmowała itp.,a potem dodałam, że sama chciałabym założyć bloga itp. Wtedy na NK Nadymka zaproponowała mi współpracę na blogu. Po zakończeniu się mojego okresu próbnego zadecydowały, że przyjmą mnie na bloga. :)
Tak potoczyła się moja historia. :D

Pytanie od Magda:
Jakie masz kontakty z Blurryface?
Odpowiedź:
Bez żadnych zaprzeczeń mogę powiedzieć, że bardzo dobre. Kiedy jesteśmy obie na NK gadamy bardzo długo. Można nawet powiedzieć, że jest moją przyjaciółką! Nawet jesteśmy "siostrami".. (bez wnikania!). :D

Pytanie od Winding ta z awki:
Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Odpowiedź:
Hm.. zadajesz mi dosyć ciężkie pytanie, ponieważ uwielbiam wszystkie kolory! Jednak chyba najbardziej urzeka mnie miętowy. *-* 

Pytanie od Oskar:
Co wolisz - zjeść g*wno z dżemem truskawkowym czy zjeść g*wno z powidłami?
Odpowiedź:
Em.. dosyć dziwne i odznaczające się pytanie od innych.. Ale odpowiem. 
Raczej nie zamierzam jeść żadnego g*wna, ale jeżeli już muszę wybrać to bardziej ten dżemik.. :D Dlaczego? Ponieważ nie znoszę powideł. ;D

Post niestety musi już dobiec końca.. Dzisiaj napisałam dla Was tylko jedną notkę, ale jutro zamierzam to zmienić i napisać ze dwa-trzy.
Oczywiście dalej pod postem możecie zadawać pytania. Dla przypomnienia dam Wam ponowną rozpiskę:

[N] - pytanie do Nadymki
[G] - pytanie do Gratki
[B] - pytanie do Blurryface
[W] - pytanie do wszystkich z nas

Do jutra!
Gratka

2 komentarze:

  1. [W] - One Direction VS. 5 second of summer (5S0S)
    [W] - Justin Bieber VS. Ed Sheeran
    [N] - Blurryface VS Gratka
    [G] - Nadymka VS. Blurryface
    [B] - Gratka VS. Nadymka
    [B] - Ile masz lat? :D
    [G] - Ulubiony kolor
    [N] - Masz chłopaka? [w rl.]
    /IzaB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadymka ma chlopaka - rysik od tabletu graficznego 😂😂😂

      Usuń