czwartek, 11 sierpnia 2016

Kropka nad i #8

Hej!
Dzisiaj trochę dłużej niż zawsze rozmyślałam nad tym jakiego posta tym razem dla Was przygotować. Wykreślanki, zaklepywanki, stylizacje, wygląd pomieszczeń.. - wszystko z tych rzeczy niedawno pojawiło się na blogu! Po dłuższej chwili namysłu do głowy weszła mi seria z różnicami - "Kropka nad i"!

Na początek zajmijmy się rozdaniem dyplomów oraz upominków osobom, które znalazły wszystkie różnice.




Mam nadzieję, że podobają Wam się dyplomy. Niestety, ale w niektórych miejscach nie widać czcionki. Uwierzcie mi, że próbowałam zamienić ten kolor na inny, ale nie było żadnych rezultatów.
Oczywiście czekają na Was też dowolne prezenty warsztatowe. Dziewczyny odbierzcie je w ciągu tego tygodnia. :)

Teraz przejdźmy do pokazania Wam nowej różnicy. Jednak dzisiaj nie będzie ona związana z ubraniem postaci, przedstawieniem jakiegoś miejsca, lecz każdemu dobrze znanymi sklepami!


Na obrazku widnieją tylko cztery różnice. Niektóre bardzo łatwo zauważyć, natomiast przy innych trzeba dokładniej popatrzeć.
Oczywiście za odnalezienie wszystkich różnic każdy z osobna dostaje dyplom oraz upominek w postaci dowolnej rzeczy z warsztatu. :)

Co jakiś czas warto ocenić swoją spostrzegawczość! :D

Do zobaczenia!
Gratka

1 komentarz:

  1. Inny kolor sprzętu (głośników), logo AnJ na fotelu, inny kolor lampy, w napisie sprzęt nie ma ę tylko jest e .
    /mroczny
    (czy można odbierać nagrody na fb?)

    OdpowiedzUsuń