wtorek, 9 sierpnia 2016

Project Runway #19

Witam po raz kolejny! 8)

Tym razem przychodzę do Was z nowym projektem na ubrania!
Postanowiłam, że przerobię rzadko noszoną sukienkę.
Zobaczymy więc jak ona prezentuje się przed przemianą.



Powiem szczerze, że ja również jej nie lubię.
Według mnie odsłania ona aż za dużo.
Dlatego ja zakryję parę dziur. 



Jak widzicie - wygląda to teraz trochę inaczej.
Nie wszystko jednak się zmieniło.
Dół sukienki bardzo mi się podoba, dlatego zostawiłam go takim jaki jest.
Górę jednak przyozdobiłam ''kryształkami''.
Myślę, że nie najgorzej mi to wyszło :)
Parę poprawek i byłoby lepiej.
Nie jestem pewna, czy chodziłabym w czymś takim, ale na pewno lepiej to wygląda niż wcześniej.
Dajcie znać co sądzicie o tej przemianie.
Sukienka podobała Wam się wcześniej, czy później? 
Myślę, że dodam jeszcze dzisiaj parę postów :)

Blurryface

4 komentarze:

  1. Na prawdę WOW!
    Podziwiam Cię za przerobienie tak brzydkiej sukienki, na coś takiego xo <3
    Zastanawia mnie tylko jedno...
    Sama robiłaś te wszystkie kryształki, czy po prostu te gotowe co były od początku kopiowałaś? Wygląda to bardzo realistycznie i podobnie.
    Aha i wszystko jest okej, ale zrobiłabym większy dekolt ;)
    /IzaB

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło bardzo fajnie :)
    Sukienka nabrała oryginalności i naprawdę mi się podoba. Chętnie kupiłabym ją, jeżeli pojawiłaby się na Awce.
    $Kolorowa$

    OdpowiedzUsuń