niedziela, 7 sierpnia 2016

Budujemy nowy dom #10 + dodatek!

Hej!
Robiąc w domu lekkie przemeblowanie pomyślałam, że częstym problemem graczy jest brak pomysłów na zapełnienie miejsca czy chociażby wymyślenie nazwy pokoju.. Od razu przypomniałam sobie, że mogę zrobić o tym post z racji, że na blogu mamy serię dotyczącą umeblowania danego pokoju.

Na początek zaczęłam szukać wśród moich znajomych ciekawych pokoi. Nie chciałam aby się powtarzały, więc było trzeba się troszkę namęczyć. Po paru minutach przed oczami ukazało mi się takie pomieszczenie:
Kiedy weszłam do tego pokoju bardzo się ucieszyłam. Znalazłam ten idealny wystrój!
Jak myślicie jaką nazwę przedstawia to pomieszczenie?
Jest to kafejka! Miejsce, w którym możemy zamówić coś nie za dużego do zjedzenia i picia. Z pewnością w takich miejscach panuje spokój. Można tam z miłą chęcią odpocząć! Często też możemy coś poczytać czy też złapać Wi-Fi!
Według mnie miejsce idealnie odwzorowuje kafejkę. Pomieszczenie dodaje nam takiego spokojnego orzeźwienia poprzez kolorystykę pokoju. Cała kafejka zapełniona jest stolikami oraz krzesłami - miejscem do posiedzenia. Na stolikach widnieją także jakieś smakołyki. Połączenie tych okien i kwiatów było strzałem w dziesiątkę! To akurat ten element dodaje nam dopełnienia całego pokoju.
Z pewnością chciałabym wybrać się do takiego miejsca!

Na koniec znalazłam dla Was jeszcze takie pomieszczenie:
Nie posiada ono mebli, więc pewnie jesteście ciekawi czemu Wam je pokazuje.. Całkiem słuszna uwaga! 
Chciałam zwrócić tutaj uwagę na wytapetowanie ścian, położenie podłogi i drobne dodatki na ścianach.
Podłoga i ściany są w prawie takim samym kolorze. Do tych rzeczy właścicielka dodała parę dużych, białych okien, kominek przyozdobiony liliami oraz duże, czarne kwiaty. Wszystko jest dobrane tutaj perfekcyjnie! Tylko na środek dodać dwie białe kanapy, stolik, dywanik i byłoby prześlicznie! Pokój ten mógłby przedstawiać pomieszczenie do rozmów, odpoczynków. 

Oczywiście możecie wyrazić swoją opinię na temat tych pokoi. Ciekawie byłoby się dowiedzieć waszych opini. :) 
Dzisiaj, raczej pod wieczór, możecie się spodziewać jeszcze jednego albo dwóch postów.
Na razie to tyle. Do zobaczenia!
Gratka


2 komentarze:

  1. Według mnie pokoje są piękne.
    Daje 1000/10

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba pokoje są śliczne! Wszystkie elementy pasują do siebie w 100%
    Kawiarenka jest bardzo przytulna i świetnie wygląda.
    Jeżeli chodzi o pokój bez mebli, wszystko jest tu pięknie do siebie dopasowane. Podłaga, ściany, kominek, okna, wazony, kinkiety, ahhh... Cudo! ♥
    $Kolorowa$

    OdpowiedzUsuń