wtorek, 9 sierpnia 2016

Pułapki Umysłu #16 - wyniki!

Hej!
Ostatnio Waszym zadaniem w tej serii było odpowiedzenie w komentarzach na cztery, dosyć łatwe pytania o Awatarii. Niestety, ale zadanie dobrze wykonały tylko dwie osoby. Są to dwie dziewczyny - Winding ta z awki oraz Martyna Leszczyńska.
W nagrodę przygotowałam dla Was dwa dyplomy. Zobaczcie zatem jak się prezentują!


Mam nadzieję, że dyplomy Wam się spodobały. Oczywiście możecie je sobie ściągnąć - jeżeli chcecie. :) Starałam się i chciałam aby wyróżnienia były kolorowe i dające takiego orzeźwienia.
Na dodatek czekają na Was upominki, więc już od teraz możecie się po nie zgłaszać. Spokojnie - nigdzie Wam nie uciekną! :D (Winding z tobą skontaktuję się na Facebook'u).

Lecz hola, hola, to jeszcze nie koniec posta! 
Tym razem zostawiam Was z ... rebusem! Wiem, że bardzo lubicie je rozwiązywać, a dawno go nie było, więc .. nie miałam sprzeciwień w wstawieniu go na bloga.

Pamiętajcie, że rozwiązanie piszecie w komentarzu. Tylko koniecznie się podpiszcie!
Oczywiście za dobre odgadnięcie rebusu osoby dostaną w nagrodzi dyplom oraz upominek w formie rzeczy z warsztatu.

Na dzisiaj to chyba mój ostatni post. Wszystko okaże się pod wieczór. Zobaczymy.. :)
Gratka


5 komentarzy:

  1. Hasło rebusu to; WAKACJE
    /mroczny

    OdpowiedzUsuń
  2. Martyny dyplom cos sie nie wkleil.. :/ Kiedy wejde na komputer to dyplomik na pewno sie pojawi. c;
    Z gory przepraszam za blad.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wakacje Marysia ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. WASZKA??? Masakra... Dlatego nie czytam już żadnego bloga o Awatarii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co w tym zlego? Waszka to normalne slowo. Nie widze problemu w uzyciu tego wyrazu. Poza tym - nie chcesz to nie czytaj. Nikt tobie tego nie zabroni. ;)

      Usuń