czwartek, 11 sierpnia 2016

Prosto z Polski #28 - przecena aut!

Hej!
Dzisiaj wchodząc po południu na Awatarię, moją uwagę przykuła pewna oferta. Dotyczy ona przeceny awataryjnych dwóch aut, które w normalnej cenie kosztują 50 tysięcy tak zwanego "S". Założyciele gry postanowili sprawić nam przyjemność i dotychczasowo przecenić pojazdy o niezłą sumkę! Zobaczcie obrazek, który ukazał mi się niedawno przed oczyma:
Jak widzicie auta z kolekcji "Retro"  zostały przecenione aż o 15 tysięcy "S"! Jak dla mnie nie jest to wcale zła oferta! Gdybym nie miała już zakupionego jednego z tych pojazdów, to na pewno skusiłabym się na jego zakup.
Według mnie administratorzy tym razem się postarali. Przecena nie jest aż tak duża, ale w porównaniu ze wcześniejszymi.. no to nawet, nawet! Ofertę uważam za korzystną. :)

A Wy co myślicie o tych samochodach? Czy skusicie się na zakup jednego z nich? Czy oferta według Was jest korzystna? Macie jakieś zastrzeżenia albo pytania - śmiało piszcie w komentarzu!

Do zobaczenia!
Gratka


1 komentarz:

  1. Bardzo fajna oferta. ;) Nareszcie jakaś promocja, z której każdy może skorzystać. Ja też mam już to auto, ale zastanawiam się, czy kupić drugie w innym kolorze :)
    $Kolorowa$

    OdpowiedzUsuń