czwartek, 11 sierpnia 2016

Vip w minutę #1 - Dwa zadania Twojej Starej

Cześć!

Postanowiłam, że w każdym wydaniu dziewczyny będą robić po 2 zadania, tak żeby było szybciej :D
Wszystkich zadań będzie 10, więc pięć wydań z serii. 
Okej, najpierw pokażę tabelę, na której napisałam co można dostać za każdą rundę.



Jak widzicie wygrała już 2 misie (spoilery xd)
O co chodzi natomiast z napisem ''1 pudełko''?
Dziewczynie nie udało się wygrać 3 pudełka, a tylko jedno. 
Zresztą - za chwilę wszystkiego się dowiecie! 


Pierwszym zadaniem Twojej Starej było odpowiedzenie na pytanie: 



Na odpowiedź miała 12 sekund. 
Specjalnie włączyłam stoper i dziewczyna zdążyła 2 sekundy przed czasem. 
Zdobyła więc ona od razu 2 misie. 

Drugim zadaniem dziewczyny było przejście przez trzy tory w ciągu 1 minuty.
Tak wyglądał pierwszy tor:


Jak widzicie - nie był on jakoś mega trudny, ale podchwytliwe było to, że musiała ona wybrać pomiędzy zielonym, a niebieskim dywanem. 
Tylko jeden z nich był dobry, a gdyby się pomyliła straciłaby jedną czekoladkę. 
Pierwszy tor niestety przeszła źle. 
Zamiast zielonego dywanika, wybrała niebieski. 

Cóż, zobaczmy jak wyglądał tor nr.2


Drugi tor był trudniejszy, ponieważ były aż dwa wybory pomiędzy zielonym, a niebieskim. 
Na szczęście dziewczyna przeszła bezbłędnie, więc ma jeszcze 2 czekoladki!
Nie cieszmy się jednak na zapas!
Został jej jeszcze trzeci tor!
Najtrudniejszy...


Ten był o wiele trudniejszy i bardziej skomplikowany.
Nie będę do końca tłumaczyć jak trzeba było dojść, ale Twoja Stara przeszła go z jednym błędem! 
Z tego powodu ma ona niestety tylko jedną czekoladkę!
Dobre i to, w innym wypadku poszłaby z niczym!
Powiem też, że te wszystkie tory musiała przejść w minutę, a to nie lada wyczyn!
Gratuluję jej z całego serca! 


Postanowiłam, że najpierw skończę wszystkie wydania z Twoją Starą, a dopiero później zacznę z inną uczestniczką, bo tak będzie mi łatwiej. 


To tyle na dzisiaj. 
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :3 

Dobrej nocy i miłego wieczoru!
Blurryface,








4 komentarze:

  1. Woo boję się co wymyślisz mi 😂 Na pytania odpowiadać będę na fb a tory itp mam jakieś stare konto na nk 😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak szczerze chciałabym to przejść jeszcze raz ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, teraz kiedy już wiesz jakie błędy zrobiłaś... :D

      Pozdrawiam!

      Usuń