wtorek, 9 sierpnia 2016

Sposób na modę #18 - dalsza część.

Cześć!
Jak Wam mijają wakacje? Czy macie świadomość, że minęła już połowa tego czasu? Niestety, ale ja nie jestem zbytnio zadowolona. Chciałabym aby wakacje dopiero się zaczęły!

Teraz już zostawmy tematy wakacyjne i zajmijmy się dalszą częścią wykreślanki. Zaczęła ją Blurry i postanowiła, że tym razem będziemy wykreślać lokacje na Awatarii.
Wyniki ostatniej sondy prezentują się tak:


Postanowiliście, że w tym wydaniu odpadnie każdemu dobrze znana lokacja - Hungry Meerkat. Ja osobiście mam takie same zdanie jak Wy.

Teraz sonda wygląda następująco:
Do wyboru macie jedenaście lokacji. Ja swój wybór podjęłam, teraz czas na Was. :) Jestem ciekawa jakie miejsce odpadnie tym razem.

Do następnego!
Gratka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz