poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Blogerka w Twojej szafie #23 - Lato :D

Yolo *^*

Dziś przychodzę do Was z 2 propozycjami strojów na lato c; Połowa lata już za nami, więc warto skorzystać z upalnych dni.

"Czarna dama"


Cennik:

Kapelusz "Vine" - 80g
Naszyjnik aborygena - 10g
Top "Vine" - 30g
Rękawiczki "Gwiazda Rocka" - 30g (vip)
Motylkowa spódniczka - 68g
Rajstopy "Wiedźma" - 23g (?)
Buty "Punk" - 33g

Razem: 304 + vip

Jedna z moich ulubionych stylizacji :3 Jest dość droga, ale nie powinno to przeszkodzić w noszeniu jej. Kapelusz z top'em są z kompletu "Vine", więc nie można powiedzieć, że nie pasują do siebie. Dodałam do tego już dobrze znane czarne rękawiczki i buty "punk" (nie pasowały mi tu inne :c). Żeby stylizacja nie była taka mroczna postanowiłam, że spódniczka w morskim (?) kolorze i naszyjnik ożywią ją :D


"Turkusowy motyl"


Cennik:

Spinka "Butterfly" - 23g
Kolczyki "Julia" - 15g (?)
Kardigan "Lilia Wodna" - 65g 
Szmaragdowa spódniczka - 5g
Bukiet panny młodej "Anastasia" - 35g
Buty "Anastasia" - 1500s

Razem: 143g + 1500s


W tej stylizacji przeważa kolor biały, który kojarzy mi się z delikatnością. Kolor turkusowy dodaje jej uroku. Wianek i buty ze ślubnego kompletu "Anastasia" komponują się z tym idealnie :D  Cena jest o ponad połowę niższa niż "czarnej damy", wiec warto z niej skorzystać.

Tutaj daje Wam sondę, w której możecie ocenić stylizacje :)


Możecie także swoją opinię wyrazić w komentarzu!

To na tyle! Miłego dnia :)
Nadymka

16 komentarzy:

  1. Kolże? Jezuu, pls Nie dość że literke zjadłas to przez ż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejciu, ale zrobiłam błąd XD Dziękuję za poprawkę!

      Usuń
  2. WoW! Obie stylizacje są prześliczne. :)
    W pierwszej bardzo podoba mi się połączenie bluzeczki "Vine" ze spódniczką "Butterfly". Obie te części garderoby świetnie do siebie pasują. Buty są bardzo dobrze dobrane, dodatki również. Bardzo fajnie wygląda tu efektowny kapelusz, a także naszyjnik i rękawiczki. Jedyny element, którego osobiście bym nie dodała to rajstopy. Fajnie tu pasują, ale jednak to stylizacja letnia ;) Tak czy siak bardzo mi się podoba. Dałabym 9,99/10 punktów. Sama chętnie założę taką stylizację, gdy tylko dokupię kilka elementów.
    Druga stylizacja jest po prostu niebiańska! Taka lekka, zwiewna, delikatna. To moje klimaty :) Fajnie, że dodałaś tu taką spódniczkę. Nigdy nie umiałam wykombinować z nią rzadnej stylizacji, bo zawsze kojarzy mi się z dziećmi z parku ;) I mimo, że jest bardzo ładna, nigdy jej nie nosiłam. A tu proszę! Taka piękna stylizacja z tą spódniczką. Po prostu cudo. Wszystko jest utrzymane w jasnych kolorach. Top i narzutka świetnie do siebie pasują. Buty też są super. No i kolczyki oraz spinka, które są po prostu idealne. Brawo Ty :D Daję 100/10 punktów. Na pewno skorzystam ze stylizacji :)
    $Kolorowa$

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę patrzeć jak 95% dziewczyn w całej Awatarii nosi buty Punk, to wszystkiego+kolczyki krzyże i te długie koronkowe rękawiczki! To wygląda smiesznie, tyle klonów na tej Awatarii. Hmm, 10-letnie buntowniczki-emo.

    Nie pisze nic zlego do Ciebie, ani stylizacji. Takie moje przemyslenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Jest tyle innych, ładnych butów!

      Usuń
    2. Znając życie pisze to anonim którego porostu nie stać na wyżej wymienione rzeczy i dlatego denerwują go te 3 rzeczy. Tutaj co tydzień nie dodają nowych ciuchów więc każdy kiedyś ubierze się tak samo jak jakaś inna nieznajoma osoba.. A każdy nosi to co mu się podoba. Większości awatarek to się podoba więc to noszą a jeżeli Tb się to nie podoba to tg nie nos. Proste i logiczne. ;)

      Usuń
    3. Niektóre osoby nadal noszą buty "punk", więc postanowiłam zrobić dwie stylizacje - z butami i bez. Poza tym już było w dawnych częściach multum stylizacji bez butów "punk" itp. :D

      Usuń
    4. Anonimie, akurat mnie stać i sama mam wszystkie te rzeczy. Myślę ze nie bedziesz mi wierzyć więc mój nick: Insomnia, 48 poziom. Więc tu nie masz racji. :)

      Naprawdę nie chodzi mi o to jak kto chodzi, ale większość awatarek chodzi tak samo ubrana, a czasami potrzebna jest różnorodność, i nie zawsze każdy musi wyglądać jak wszyscy. :)

      Usuń
  4. rękawiczki na lato? aha. przecież to lato gorąco jest ! I jeszcze do tego buty punk, jprdl. Róbcie stylizacje bez butów punk, wy też jesteście tymi klonami?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ajajja blog Dawidka został usunięty, upsss!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co ta dziecięca ironia? Ja tam się cieszę, że wreszcie przejrzał na oczy, że blogi o Awatarii nie mają już sensu. Nadymka nwm po co to dalej ciągniesz skoro widać że robicie to na siłę? Od zamknięcia AJA i ZA nic już nie bd takie same, a wy i upadające AwO nie wybijecie się na nich. Sory, taka prawda. Zajmij się czymś innym i zamknij to. Nie, nie jest to hejt ani krytyka, ale dobra rada. To już nie ma sensu, bo bloga czytają osoby, które wchodzą do gry na 5 minut. //Pamela

      Usuń
  6. TA 1 STYLIZACJA TO WOGOLE NIE NA LATO STYLIZACJA. OD KIEDY W LECIE NA CIEPLE DNI NOSI SIE RAJSTOPY I REKAWICZKI. ZAL.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust :)
      Ps: Nie trzeba używać caps'a c;

      Usuń
    2. Te - Lejdi Sraka! Ja widze cię wszędzie i zawsze masz do czegoś problem. Ogarnij uzależnienie od tej dennej gry.

      Usuń
  7. Ej nie dodawajcie aż tyle postów! Xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiecie co to są półkolonie? Najczęściej trwają od 8 do 15-16. Czas na jednego posta by mogła znaleźć

      Usuń