czwartek, 18 sierpnia 2016

Uwaga #24 - mój powrót + wyniki konkursu + poczta dla czytelników

Cześć...

Dawno mnie tu nie było, prawda? Wakacje spędziłam wspaniale, ale oczywiście pech musiał dopaść mnie i tam... W ostatni dzień musiałam zachorować i z tego powodu nie mogłam pisać postów :/ Mam nadzieję, że mi to wybaczycie.


Kolejną sprawą jest konkurs... Zdeklarowało się dużo osób, ale na tym się skończyło :') Dostałyśmy 3 prace i jestem zawiedziona Waszym zaangażowaniem! Jak widać nie chcecie konkursów... Dla nas to nie problem!

I ostatnia już sprawa poczta dla czytelników. Z sondy wynikło, że chcecie mieć możliwość wysyłania swoich prac, aby przedstawić je w różnych seriach (tak, tak stwierdziłam, że nie będzie jednej specjalnej tylko będziemy przedstawiać je w tych co są)

Jakie prace możecie nam wysyłać?
- profilówki
- nagłówki
- przeróbki np. ubrań, mebli, makijaże
- pokoje
- stylizacje
- propozycje wyglądu

Co trzeba napisać przy wysyłaniu pracy?
- Twój nick
- W której serii życzysz sobie swoją prace (cały wpis macie w zakładce "Blogowe seria")

Gdzie możecie wysyłać prace?
Na blogowy e-mail ^^

awataria.na.jezykach@wp.pl

To chyba tyle z mojej strony.

Do następnego posta :)
Nadymka

8 komentarzy:

  1. A co z osobami które wykonały pracę? :( :( :( :(


    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie ten wasz teledysk Alan Walker -,-? Na pokaz wszystko żeby było o jeny ten ich blog ma i konkursy i teledyski a tak na prawdę to nie ma ani konkursu ani teledysku. W sumie jeden anonim miał rację! Cyrki uprawiacie a teraz? Figa z makiem 😨

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim zaczniesz wyzywać nas od najgorszych zadaj sobie pytanie "Dlaczego nie ma teledysku?" "Dlaczego mamy tak mało prac z konkursu?"

      Bo Wy CZYTELNICY macie na to po prostu wywalone! Do teledysku zgłosiły mi się 3 osoby...

      Na początku zastanówcie się nad Waszym zachowaniem, a później miejcie do nas wonty, że nie ma konkursów czy też innych zabaw :)

      Usuń
    2. Nigdzie nie obrażałam waszego bloga -,- I nie rozumiem sformułowania wy czytelnicy. Wiesz nadymko fani sami się sami nie zbiorą i sami nie zaśpiewają i nagrają ;) Może jakbyś nie wiem wydarzenie czy coś zrobiła popytała ale nie bo po co? ;-; Oglądasz EmiRuda MCA? Jej ostatni teledysk- bomba nie mówię tak bo w nim grałam tylko jest fajny bo grało w nim dość dużo osób. A w Alan Walker inna bajka jakby jeszcze adminki się dołączyły było by ich w brut!

      Usuń
    3. Niektórzy fani chcieli ;-;

      Usuń
  3. Tak serio to po co mam robic kolejna prace jak nawet nie otrzymalam nagrody za poprzednia..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ciekawe jezeli my ZAWSZE dajemy nagrody, lecz to WY sie po nie nie zglaszacie. ;) Z zabawami jest identycznie, wiec nie wiem po co te pretensje.

      Usuń
  4. Chciałam wysłać ale nie mogłam przez laptopa :/

    OdpowiedzUsuń