niedziela, 14 sierpnia 2016

Druga szansa (Q&A) #4

Hej!

Dzisiaj przychodzę z pytaniami skierowanymi do mnie. 
Jak wiecie - dziewczyny już to zrobiły, więc pomyślałam, że i ja odpowiem na parę pytań :)
Okej, to bez przedłużeń przechodzę do pierwszego pytania:

Pytanie od $Kolorowa$:

Jaki jest Twój ulubiony sport i sportowiec?

Odpowiedź:

Ze wszystkich sportów najbardziej lubię siatkówkę. ♥
Większość meczy w telewizji oglądam i często też sama gram z przyjaciółmi w siatkówkę.
Jeśli chodzi o ulubionego sportowca, to tutaj mam na prawdę trudny wybór.
Praktycznie każdego siatkarza lubię, oczywiście nie każdego :d
Lubię też wielu tenisistów.
Jak np. Novak Djokovic. 
Jednak uwielbiam polskiego siatkarza - Krzysztofa Ignaczaka. 
Bardzo lubię też Michała Kubiaka. 
Na prawdę, nie potrafię wybrać jednego sportowca. 

Pytanie od Magda:

 Czy chciałabyś zmienić coś w blogu? 

Odpowiedź:

No myślę, że nie ma czego zmieniać.
Blog jest zadbany, a Nadymka robi przepiękne nagłówki, co na pewno dodaje uroku blogowi.
Dzięki temu ANJ wygląda schludnie.
Myślę, że zmieniłabym częstotliwość dodawania postów.
Nie jest ich mało, ale nie ma ich również za dużo.
Na pewno stać mnie na dodawanie większej ilości postów, ale nieraz nie ma czasu,
albo lenistwo.

Pytanie od Magda:

Dlaczego wybrałaś nick Blurryface?

Odpowiedź:

Nie dało się nie zauważyć, że ktoś już za mnie odpowiedział w komentarzu.
Po części jest to prawda, a po części nie.
Faktem jest, że często słuchałam piosenki ''Stressed Out'', ale w oryginale, a nie cover.
Oczywiście usłyszałam zdanie ''My name's Blurryface and i care what you think''.
Od razu spodobało mi się słowo ''Blurryface'' i za wszelką cenę chciałam się dowiedzieć, co to znaczy.
Na asku o Twenty one pillots przeczytałam:

"Blurryface jest to 'postać' wykreowana przez Tylera. Blurryface reprezentuje jego strach, wątpliwości czy nienawiść wobec samego siebie, ogólnie wszystko, co negatywne to Blurryface, a nie jego prawdziwa osobowość"

Jest to trochę podobne do mojej osoby.
Jestem wrażliwą osobą i moja samoocena jest bardzo, ale to bardzo niska.
Od razu wiedziałam, że tak właśnie muszę się nazywać.


Pytanie od Winding ta z awki:

 Czy wolisz być obrzydliwie bogata na awatari czy w realu?

Odpowiedź:

Okej. Kolejne trudne pytanie :D
W sumie to pieniądze szczęścia nie dają, ale w realu mogłabym sobie kupić masę żelków, które uwielbiam haha.
A tak na poważnie, to jakbym miała dużo pieniędzy to na pewno przeznaczyłabym to na jakąś akcje charytatywną.
W sumie to dzięki moim idolom inaczej patrzę na świat i od czterech lat (od tylu lat jestem ich fanką)
bardzo mi się podoba pomaganie biedniejszym.
Z pewnością kiedy dorosnę będę bardziej pomagać takim dzieciom.
Na razie czekam aż będę miała długie włosy, żeby ściąć je na perukę dla dzieci chorych na raka.
Inaczej patrzę też na świat dzięki pięknej książce ''Poczwarka'', która jest o dziewczynce chorej na zespół downa.
Tak się składa, że w sąsiedztwie jest malutki chłopczyk chory na tę straszną chorobę i jeszcze ma wadę serca :(
Mimo tego zawsze jest uśmiechnięty, choć jak to dziecko nieraz płacze.

Pytanie od IzaB:

Nadymka VS. Gratka

Odpowiedź:

Nie da się wybrać.
Z Gratką jesteśmy "siostrami", a Dymeg to nasza mamusia. :D
A tak serio, to i z Nadymką, i z Gratką się przyjaźnię, choć może o 1% bardziej z Gratką.

Pytanie od IzaB:

Ile masz lat?

Odpowiedź:

Pewnie większość z Was się domyśla, że mam 12 lat i to jest prawda.


To tyle pytań!
Pod tym postem jak zwykle możecie pisać kolejne pytania :)

[N] - pytanie do Nadymki
[G] - pytanie do Gratki
[B] - pytanie do Blurryface
[W] - pytanie do wszystkich z nas



Blurryface


5 komentarzy:

  1. [B]-Cola vs Pepsi
    [N]-Dlaczego robisz takie nagłówki jak ta ?
    [G]Czy przez miłość do gratek masz nick Gratka :D
    [B]-Dlaczego chciałaś zostać adminką na tym blogu ?
    [N]-Awataria vs Real xdd
    [G]-Nadymka vs Blurryface

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę Ci powiedzieć, że ja też uwielbiam siatkówkę! :D Dla mnie siatkówka to coś więcej niż tylko gra, to prawdziwa pasja, styl życia. Grając w siatkówkę mogę chociaż na chwilę oderwać się od rzeczywistości i być we własnym świecie. :) Cieszę się, że któraś blogerka ma takie zainteresowanie, co ja. :D
    Muszę powiedzieć, że mam podobnie jak ty. Nie potrafię jednoznacznie wskazać ulubionego siatkarza, lubię wszystkich reprezentantów Polski, ale nie tylko. Jednak jeżeli musiałabym wskazać jednego siatkarza, byłby to Michał Kubiak. Zaimponował mi swoją pewnością siebie, wiarą w drużynę i walką do końca. :)
    Mam jeszcze jedno pytanie do Ciebie. Oglądasz, albo interesujesz się polską PlusLigą? A jeżeli tak, to któremu klubowi kibicujesz i dlaczego? :)
    Pozdrawiam! :*
    $Kolorowa$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 100 % się z Tobą zgadzam!
      Jestem z podkarpacia i kibicuje Resovii *.*

      Również pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. W - mam pytanie co do serii budujemy dom. Czy wybieracie domy tylko znajomyh czy tez przypadkowych osób. Ps. Chciałbym abyście i pokazali jeden z moich pokoji :3

    OdpowiedzUsuń