wtorek, 9 sierpnia 2016

Pani Gadżet #4

Hej!

Dzisiaj przychodzę do Was z serią, która jest bardzo rzadko dodawana na bloga.
Bardzo ją lubię, ale trudno jest znaleźć coś, co wygląda tak samo jak w rzeczywistości.
Wybrałam sukienkę, która jest różowo-biała.
Tej sukienki nie zobaczymy za często u dziewczyn.
Wiecie już o jaką chodzi?



Tak, jest to sukienka ''Candy Girl''.
Kojarzy mi się ona z cheerleaderkami. 
Dlatego szukałam jakiś ich strojów. 
Po dłuższej chwili szukania przypomniałam sobie, że był taki serial ''Glee'',
w którym były cheerleaderki. 
Postanowiłam skorzystać z ich stroju.


Tak to wygląda w rzeczywistości.
Nie jest to idealnie takie same, ale nie różni się wiele od sukienki na Awie.
Jest tylko jeden problem - to nie jest sukienka! 
Tutaj jest bluzka i spódniczka. 
No trudno!
Strój cheerleaderek to strój cheerleaderek.
Mi bardziej podoba się w rzeczywistości, ale nie wiem jak Wam.
Koniecznie napiszcie w komentarzu, ponieważ coś mi się dzieje z sondami ;/ 

Do następnego!
Blurryface


1 komentarz: