czwartek, 11 sierpnia 2016

Piekielny hotel #5

Cześć!

Dzisiaj zajmę się ocenianiem hotelu, ale zanim to zrobię mam mało ważną informację, ale 
mnie jak najbardziej uszczęśliwia. 
Nasz blog funkcjonuje już od stycznia i przez ten czas napisaliśmy...
500 postów! 
Nie wiem  jak Wy, ale ja jestem mega szczęśliwa!
Gdyby nie Wy na pewno nie napisałybyśmy aż tylu postów.
To dzięki Wam i mam nadzieję, że będzie jeszcze więcej postów od każdej z nas, bo stać nas na wiele.
No dobrze, ale przejdę już do pokazania wydarzenia:




Wow! 
Wydarzenie od razu mi się spodobało!
W hotelu ''Golden Rose'' są nie tylko pokoje dla klientów, ale również Spa, salon piękności, imprezownia i bar. 
Bardzo mi się to spodobało, dlatego hotel dostaje ode mnie pierwszego plusa! :)
Zobaczmy więc jak jest w środku:


Pokój ten bardzo mi się spodobał. 
Obsługiwało nas dwóch awatarów, co było kolejnym plusem. 
Gości jest sporo, więc widać, że hotel cieszy się zainteresowaniem wśród awatarów. 
Wygląd pokoju jest schludny i bardzo ładny. 
Jest jasny, a złoto-biały kominek dodaje uroku i ciepła. 
Jedyne co bym zmieniła to te biurka. 
Zupełnie nie pasują do wnętrza, które miało sprawiać wrażenie ciepła i rodzinności. 


Pokoi dla klientów było sporo. 
Ja pokazuję tylko część z nich. 
Każdy z pokoi jest inny i to dodaje uroku całemu hotelowi. 
Właścicielka mieszkania musiała wydać na prawdę dużo pieniędzy, ponieważ każdy z tych pokoi jest bardzo dobrze urządzony i praktycznie wszystkie meble są za G! 
Jest to już trzeci plus, oby tak dalej. 


Jak widzicie - osób w mieszkaniu było bardzo dużo. 
W dodatku nie ma tutaj wszystkich klientów, ponieważ miałam lagi i nie mogłam zjechać na dół :/ 
To bardzo dobrze, że jest tu aż tylu awatarów, a każdy z pracowników interesował się klientami. 
Każdy z pracowników na pewno miał co robić!

Tak jak mówiłam wyżej - miałam duże lagi.
Z tego powodu musiałam szybko wyjść z hotelu, a szkoda, bo bardzo mi się spodobał.
Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś trafię na to mieszkanie i dokładnie przejrzę każdy pokój. 

No dobrze, czas na podsumowanie:

Wygląd pokoi: 9,5/10
Obsługa: 10/10
Wydarzenie: 10/10
Ilość osób odwiedzających: 10/10
Ocena końcowa: 39,9/40

Ciekawa jestem, czy przy takim zainteresowaniu hotelem był tam ktoś z naszych czytelników. 
Byliście tam? :> 


Do zobaczenia!
Blurryface




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz