niedziela, 31 stycznia 2016

#3 project Runway!

Cześć!

Witam was o późnej porze... Troszkę jestem oszołomiona tym co się dzieje teraz z konkursem na ,,Bloga stycznia 2016'' I postanowiłam zgubić myśli w grafice. Ostatnio na prawie wszystkich blogach pojawiły się jakieś metamorfozy... U nas także nie może ich zabraknąć!

Postanowiłam przerobić jak dla mnie ładny top... Niestety zagubił sie u mnie w cień za innymi lepszymi ciuchami :/

Po ruszeniu mózgu zrobiłam z top'u koszulkę/tunikę czy nawet sukienkę! nie umiem tego określić... Brawo! Twórca i nie umie określić co to.. Tylko Nadymka taka idiotka!


Tak naprawdę wygląda mi to na sukienkę xD Ale każdy inaczej widzi ,,Przez Swoje paczały''. Jak widać bluzkę wydłużyłam, obcięłam rękawy i zmieniłam pozycję ramiączek (?)

Niektórzy by się tu przyczepili, że nie ma dolnych cieni... Tak nie ma... Bo kiecka wyglądała, jak by pod nią włożyli nowe modele lalek barbie... Ale to już pomijam...

Jeśli chcecie jakąś dokładną przeróbkę czegoś... Możecie Mi napisać w komie :D

To chyba tyle.. Pa ;*


2 komentarze:

  1. Ogólnie jest super, ale dupa Ci trochę duża wyszła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha xD No chyba za duża... Ale trzeba pokazywać kobiece kształty! :D

      Usuń