czwartek, 28 stycznia 2016

#2 Na rauszu przez awatarie!

Cześć :3

Dzisiaj postanowiłam zrobić kolejny opis miejsca... Dawno tej serii nie było ;v Dzisiaj mam chęci i wenę, więc wkleję z 4 serie ;d

Okey przejdźmy do opisu miejsca jakim jest... PARK!



Wygląd:

Natura aż pulsuje w tym miejscu! Pierwsze rzucają się w oczy drzewa, które są różnej wielkości. Znajdują się tu także krzewy, które są JESZCZE udekorowane świątecznymi bombkami... u góry parku jest staw i ławka. Miejsce w sam raz do odpoczynku. Niestety jest w tym parku dużo wolnej przestrzeni... Powinna być (jak to w parku) jakaś ścieżka :D

6,5/10

Inne:

W samym parku niestety odpocząć nie można...Park już od dawna jest przejęty przez graczy, którzy zakładają wirtualna rodzinę, lub zamieniają się w dzieci. Zazwyczaj są tam dość niskie lvl (2-20). Bardzo dużo awatarów walczyło o wolność parku od dzieci... Niestety chyba głupoty nie da się wykurzyć... Tacy gracze udające dzieci bardzo często robią to dla prezentów, albo żeby coś wyżebrać od swoich rodziców. Niekiedy w parku pojawiają się zwierzęta. Są to zazwyczaj wyższe lvl. Niektóre z nich (jak np. ja) zostają ,,zwierzętami'' by dokuczać dzieciom XD moim zdaniem jest to mądre postępowanie. Podsumowując moja wypowiedź: Jest to miejsce, gdzie raczej nie można odpocząć... Co chwilę przyjdzie Ci awatar piszący ,,zjośtian miojiom miamiusią'' (zostań moją mamusią). Niestety nic na to poradzić nie można.

2/10

Ocena główna: 8,5/20

To chyba tyle... Jeśli chcecie abym oceniła jakieś miejsce napiszcie je w komentarzu!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz