sobota, 23 stycznia 2016

Seraj Valide #4

Witam :))
W dzisiejszym poscie, napisze o najwiekszym wydarzeniu w harremie!
Mowa tutaj o..
Slubie Valide!
//uwaga post dlugi//

W piqtki sq zawsze zabawy.
Wczoraj w piqtek natomiast byla zabawa Slubna ;3
Oczywiscie, ze bylam!

Ludzi bylo multum.. Przez co wywalalo mnie ;/
Ale pare screenow mam :)
Oraz dzieki pomocy Sultanym Safiye (mojej ciotki)
mam ich wiecej!
dziekuje ;)
Potem juz w ogole nie moglam wejsc do sali Slubnej ;v
Zacznijmy moze od Stroji.
Kolorem czarnym oznaczylam siebie ;3
Ubralam sie w suknie bialq za 40g :)
Zoltym kolorem oznaczylam stroj innej sultanki.
Suknia niebieska za 35 tys S(Vip) zprojektanta.
Czerwonym kolorem oznaczylam niewolnice.
Mialam miec innq suknie ale bylam zbyt leniwa by w tak krotkim czasie zrobic 28 kont ;o
Suknia za 4700s.

Komplet, ktory najbardziej mi sie spodobal:
Bardzo ladny kolorystyczny podchodzqcy pod granatowy.
Nie pasuje mi tutaj tylko nakrycie glowy ;/
Nie wiem skqd ona ma ten stroj.

Niestet nie udalo mi sie zrobic zdjecia stroju Krolowej.
Ale mam zdjecie stroju Krola :)
Sylejmana, kiedys Allacha.

Stroj niebieski zimowy chyba  Oraz korona.


Wydarzenia:

wiadomo jak to Slub krolowej to byla masa wydarzen na ten temat!
Oraz bylo duzo wydarzen nie za g :)


Slub:
Slubu udzielala 
Youtuberka!

Sala slubna, byla pelna gosci!
chcialam napisac sala samobojcow ;x
Polccam ten film.


Staralam sie zrobic screena gdy nikt nic nie pisal.


Po slubie:


Po slubie bylo nadal duzo gosci.

(Zdjecie od safiye) ;3

 W harremie pije sie w szczegolnosci szerbet.


Koniec.

A wiec jeszcze dodam Cos od siebie;

22.01.2016 rok.
Wlasnie wtedy nastqpilo najwazniejsze wydarzenie harremu, a moze calej awatarii.
krolowa Valide Sutan polqczyla sie z Allachem.
Teraz juz Sulejmanem.
Razem tworzq krolestwo.

Zapamietaj ten wierszyk ;3

Dla Ciebie jaki ma wplyw te polqczenie?
odpowiedz.
:))

LINKI!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz