środa, 27 stycznia 2016

#2 Wywiad!

Elo!

Dziś środa-kolejny wywiad! Może dość późno, ale niestety internet mi na to nie pozwolił rozłączając się co 5 sekund -.- Ale dobra przejdźmy do wywiadu!

Dziś niestety o tej godzinie już nie ,,złapałam online'' Królowej (Valide)

Więc postanowiłam zrb dość szybki wywiad z Dance Girl!



Tutaj nasz wywiad:

Nadymka: Czy chcesz lodowisko?
Dance Girl: Pewnie, że tak, fajne miejsce na tą porę jest i wgl... Więc jestem za.
Nadymka: Co sądzisz o sułtankach?
Dance Girl: Trudne wogule pytanie... z jednej strony to tylko zabawa przez nichsa wojny, ale z drugiej strony fajna zabawa ;D
Nadymka: Co byś chciała zmienić w awatarii?
Dance Girl: Hmm co ja bym chciała zmienić? Na pewno więcej nowości i ciuszki itd. i żebyśmy mogli zmieniać ich kolory i sami je stwarzać!
Nadymka: Czy interesuje Ciebie udział w konkursie aktywności?
Dance Girl: haha jak mi się chce zdobywać to ale tak te przyciągają ;D
Nadymka: Jakie miejsce najczęściej odwiedzasz?
Dance Girl: Najczęściej to wszystkie oprócz parku ;d
Nadymka: Okey dziękuje za wywiad.




Chcę także powiedzieć, ze co do tych komentarzy:


Bardzo chętnie z wami zrobię wywiad!
Jeśli możecie to dodajcie mnie na NK

I jeśli chcesz to SKONSULTUJ SIĘ ZE MNĄ WE WTOREK! 

To tyle... pa ;**

 

1 komentarz: