środa, 20 stycznia 2016

#1 Wywiad!

Hello!

Dziś postanowiłam zamienić się w dziennikarkę i przeprowadzić wywiad! Stwierdziłam, że co środę będzie taki post ^.^

Dobra... Dziś przeprowadziłam wywiad z...BOGINI NIKE!

Tutaj nasze zdjęcie:


A tutaj nasz wywiad:

Nadymka: Co byś chciała dodać do awatarii?
Bogini Nike: Napewno bym chciała ubrania i więcej promocji czy też jakieś bonusy. ;p
Nadymka: Chciałabyś by przywrócono kopiowanie textu czy ciągłe jedzenie z lodówek?
Bogini Nike: Raczej lodówki :D
Nadymka: Co sądzisz o ostatniej promocji (noworocznej)?
Bogini Nike: Nie wchodziłam w to. Nie brałam w tym udziału, nie kupiłam i mnie to (...) nie obchodziło
Nadymka: Co Ci przeszkadza w Awatarii?
Bogini Nike: Blokady mi bardzo przeszkadzają. Tym bardziej jak robią za jakieś bzdety.
Nadymka: Czy sądzisz, że Awataria zostanie usunięta z NK?
Bogini Nike: Trudne pytanie lecz myślę, że nie posuną się do usunięcia, ponieważ NK słynie z tej gry najbardziej.
Nadymka: Okey to koniec wywiadu XD Dziękuje :3
Bogini Nike: Nie ma za co.


To chyba tyle :D Kolejny wywiad za tydzień! Jeśli chcesz aby był z Tb pisz w komie!



1 komentarz: