czwartek, 14 stycznia 2016

#1 Uwaga! -.-

Dzień dobry!

Po dzisiejszym podniesieniu ciśnienia pisze do was posta :3 Zanim zaczniemy jakąś serie chcę  poruszyć pewną kwestie!!!

Otóż chcę powiadomić, że JA JESTEM TWÓRCĄ SERII ,,Postacie z Walt Disney'' i NIE ŻYCZĘ SB ABY POJAWIŁA SIĘ NA INNYM BLOGU CZY GRUPIE.

Ostatnio jest o to straszna afera. Tak jak większość z was wie bierze w niej udział AwO, która już nie będzie jej prowadzić i bardzo chcę podziękować za to, że zrezygnowali z niej po dowiedzeniu się o moich prawach autorskich. Narazie na czarnej liście jest Awataria-Magiczny-Świat i także jedna z grup.

Otóż droga Your Kiss i Mrs Sarno nie życzę sb, aby ta seria pojawiała się na waszych blogach/grupach.

Jeśli jednak ktoś mi nie wierzy mam dowodzik ;)

Stworzyłam tą serię w sierpniu na Nadymkowej Awatarii, która została usunięta. Ale prawa nadal mam. W tym czasie nie jaka ZA nieświadomie odgapiła serię... I to właśnie mi ratuje moją grubą żyć przed takimi jak tam powyżej ;)

Dowód

A więc podsumowują... Nie chcę widzieć postów na temat postaci z bajek czy bóg wie co z tym związane ;) Jeśli jednak nie zrobisz tego to będzie afera na pół awatarii :)

Dziękuje z góry za przeczytanie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz