piątek, 29 stycznia 2016

Post pożegnalny :(

Cześć.

To mój ostatni post, ponieważ odchodze z bloga.

Na początku, kiedy zostałam poinformowana, że moge być na blogu byłam bardzo szczęśliwa.
A później nie sprawiało mi to tak dużo radości.
Pisałam na początku posty z zadowolenia a teraz z przymuszenia.
Wiem, że nie miałam nawet przychodzić na bloga, skoro tak szybko odpuszczam ;c

Drugi powód jest taki, że coś z moim laptopem sie popsuło. Mam jakąś dziwną przeglądarke i wszystko się pozmieniało. Od czego to jest to nie mam zielonego pojęcia.
Nie umiem nawet wstawiać moich materiałów na serie. Nadymka zaproponowala mi pomoc, lecz to by jej i mnie sprawiało trud.

Życzę temu blogu, żeby miał dużo sukcesów i abyście ten blog oglądali z przyjemnością.
Aybige oraz Nadymka na pewno Wam tego dadzą. ;)

Dziękuje Wam za wszystko. :*

Żegnajcie. ;'c

/Better Day

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz