czwartek, 21 stycznia 2016

Seraj Valide #3

WITAJCIE 
W POSCIE Z PYTANIAMI OD WAS I MOIMI ODPOWIEDZIAMI NA TEMAT SULTANSTWA/HARREMU :)

Czy malym Q&A !

Duzo pytan dostawalam na nk a w szczegolnosci na awatarii!

Wiec, pomyslalam ze zrobie post z odpowiedziamiy.
Gdyz nie chce mi sie tluc ciqgle tego samego dla wszystkich osob!
Zaczynamy!

1) Ile lat trwa harrem? 
-3 lata :)

2) Ile jestes w harremie?
-Jestem ok. 14 dni w harremie.

3) Jak zostac sultankq?
-Wiec, najpierw jestes niewolnicq potem slugq a potem mozesz zostac sultankq..

4) Czy mozna jeszcze wstqpic do harremu?
-Mozna zawsze i wszedzie :)
Harrem otworzy ramiona dla wszystkich.

5) Jak zostalas sultankq?
-Wiec zaczelo sie normalnie, czyli niewolnica potem sluga no i potem sultanka :)
O mojej dokladniej historii moze poswiece oddzielny post :)
Gdyz zaczynalo sie okropnie..
a potem coraz lepiej ;D

6) Poco bawisz sie w te glupie krolestwo?!
-ah.. czy tak trudno zrozumiec, ze to moj wybor? Bardzo mi sie w harremie podoba.
To jak sie do siebie ludzie odzywajq.
te wszystkie ,,przepraszam, witaj, zegnaj'' to takie mile..

7) Z jakim chlopakiem masz najlepszy kontakt w harremie?
-Z Mustafq najprawdopodobniej :)

8) Z jakq dziewczynq masz najlepszy kontakt w harremie?
-Duzo ich:)
Ale m.i.n.: Esma, Esmanur, Fahriye, Safiye.
Mialam jeszcze bardzo dobry kontakt z sultankami, ktore odeszly [*]
Ale naprawde jest ich duzo to tylko kilka :)

9) Czemu akurat Aybige ?
-Bo tak wybrala mi Valide :)

10) Na ile zostaniesz w harremie?
-Dlugo.

11) Wtf! nie nudzi ci sie w tym harremie? zal po co ty to robisz?!!!!
-taaa.. Droga Karolinko, zastanow sie oco mnie pytasz..
A raczej w jaki sposob.

12) Czy trzeba ciqgle chodzic w sukniach?
-Tak trzeba.

13) Obowiqzujq jakies duze zasady?
-Tak.
jak jestes niewolnicq/slugq. Sultanka Ci moze napisac zasady ogolne.
Natomiast jak idziesz na sultanke, to Valide przesyla Ci zasady jakos 15 linijkowe hah.

14) Ile Valide ma lat?!
-boze, czy ja wyglqdam na wszystko wiedzqcq?
Spytaj sie krolowej, moze wiem.
Ale nie bede sie dzielic takimi wiadomosciami.
Lecz prosze Cie nie wierz w plotki.

15) Jak to jest, skoro mowisz, ze stoisz w harremie 3-4 godziny? :)
-Tak w weekendy zazwyczaj tyle stoje.
chodz malo powiedziane stoje.
zajmuje sie sobq. a ok. 2 godziny poswiecam na sultanki :)

16) jaki masz stosunek do Valide? a jaki ona do Ciebie?
-Valide jest krolowq. Sluze jej.
Bardzo jq szanuje. A co Valide mysli o mnie?
17) Ile masz lat w harremie?
18 ;p
18) Trzeba chodzic w tylko dlugich sukniach?
-Znaczy przynajmniej za kolana cos w tym stylu, i wtedy z podkolanowkami i duzymi butami
ale najlepiej spytac sie Valide i pokazac sukienke:)

To wszystkie pytania, ktore uwzglednilam.
Dostawalam pytania typu 
Po co jestem w harremie?
Czemu Valide jest ***** przeklenstwa i wyzwiska..
Wszystko przeplatane bylo przeklenstwami :)...


Jak bedq sie pojawiac jeszcze jakies pytania, dodam je tutaj :)
Trzymajcie sie gorqco w te zimowe dni.

Linki:


Dziekuje, za przeczytanie :)








3 komentarze:

  1. Jak by co to nie hejt i nie mam zamiaru hejtować Valide.I może to nieważne już i jest inaczej ale ciekawiłam się tym z kąd ma tyle komfortu.I widziałam ją pare miesiecy temu na ulicy jak dawała fałszywe kody na g, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać, że 9/10 graczy próbowała oszukać innych na kody i to trzeba powiedzieć w prost. Nawet ja kiedy miałam mały lvl i inny nick próbowałam ;)

      /Pozdrawiam ^^

      Usuń
    2. Co bylo kiedys, to bylo.Martw sie o przyszlosc nie przeszlosc :)

      Usuń