czwartek, 14 stycznia 2016

Seraj Valide #1

Witajcie :)
Skoro ja jestem sultankq, to oczywiscie postow nie zabraknie o harremie :)
Jak by ktos nie wiedzial, to ma teraz prawo sie dowiedziec
jestem w harremie Valide Sutan :)
POST BEDZIE ZAPOZNAWCZY!

Valide, super sprawdza sie w roli krolowej awatarii.
Zdjecie Valide :

Wiem, duzo osob mowi, ze ona nie jest krolowq, ze to zalosne itd.
Wiecie, ja tez tak myslalam.. dolqczylam do harremu.
Wszystko nagle sie zmienilo, moje podejscie do niej, do sultanek i cale harremu.
Zmienilam zdanie, ona jest krolowq i moze nie zdajecie se z tego sprawy.
Bo nie wiecie w jaki sposob jest tq krolowq.
Dolqczcie do harremu. Wszystko sie w waszej glowie zmieni.
Jest tez jeden problem, ktory duzo osob wypomina Valide.
Czyli to, ze Valide popelnia bledy ortograficzne.. Ale to nie jest do konca prawda.
Valide ostatnio jest bardzo zajeta, wojny, pokoje, sultanki.
Wszystko, przez co nie przywiazuje wiekszej wagi do ortografii.
Ale, jak ma duzo czasu nie jest zabiegana to naprawde pisze normalnie..
Popatrzcie wy sami popelniacie bledy, ale tego nie widzicie.
Przyklada duzq wage do palacu, zeby sultanki, slugi a nawet niewolnice mialy pieknie.
Tutaj macie zdjecie. Ktore przedstawia podworko, a raczej wejscie do harremu.
(Zaslonilam sultanke, stajac na niej gdyz nie wiem czy ona sobie tego zyczy)
Palac Valide jest dostosowany do potrzeb, ma 96 tys. Komfortu.

Ile lat trwa Harrem?
Wiec trwa 3 lata! natomiast koronacja Valide na krolowq awatarii byla ok. 4 tygodnie temu.
Film Valide :
Zapraszam do obejrzenia. Mnie osobiscie tam nie bylo.
gdyz w harremie jestem ok.10 dni.
Natomiast sultankq ok. 6-7 ;) (nie pamietam dokladnie)

Valide ma swoja grupe na nk.
Zapraszam do dolaczenia, jesli chcecie wiedziec wiecej.

W tej grupie jest prawie 450 osob.
Valide nie jest zla, zachowuje sie w stosunku do Ciebie tak jak ty do niej.
Jesli szanujesz jq, ona bedzie szanowac Ciebie.

Nie zapomnij tez o sultankach.
Gdyz Valide duzo serca wklada w to zeby bylo im jak najlepiej.
Bardzo sie nimi interesuje, czy czegos im brakuje, czy dobrze sie czujq w Harremie.
Bo tez nie ktorzy mysla, ze ona w ogole sultankami sie nie interesuje.
Ze ten Harrem robi dla Slawy na Awatarii.
Lecz tak nie jest.
Poswieca duzo czasu dla sultanek, nawet niewolnic!
To tez nie jest tak, ze niewolnice ma w czterech literach..
O wszystkich Valide mysli. Przez co czesto jest zabiegana o czym pisalam.
W harremi, panuje zgoda, i wszyscy sq dla siebie mili.


,,Valide.. zla! Bez duszna! Glupia! ''
Czy to prawda?
ahh.. zrozum, ze dopuki nie dolqczysz nie dowiesz sie..
Nie ma to byc reklama.
Natomiast chce tu tez zaznaczyc, ze oceniasz Valide po plotkach.
A sam nic o niej nie wiesz :)
"Valide Sultan" : Jest to najbardziej znana osoba na całej awatari zawdzięcza to swojemu sprytu i inteligencji kiedyś niewolnica ayse hafsy która szybko zakończyła swoje żądy Valide na awatari stała się jedną i jedyna z najpotężniejszych włądczyń kidy kolwiek były na awatari została mianowana na Królową Awatari po dużych osiągnięciach jest cesarzową haremu sultana oraz główna żoną o droge o tron walczyła niszcząc wrogów bezlitośnie całe fakty na awatari swskazują na to że była bezlitosna jak opisuje jeden blog "Najpierw sie usmiechała do wroga udając przyjazne stosunki a następnie niszczyła mu szystko co posiadała" w haremnie zarzodza zasadami "harrem na awatari to jedyna rzecz w której niekiedy dochadzi do hakowania kont dzieje się tam wiele intryg i zasadzek oraz wiele rzeczy o których nikt niewie trzeba samemu sie przekonać_TO NIE ZABAWA_ więcej faktów mozna sie dowiedzieć patrząc sami nikt niezna co tak naprawde jeszcze osiągneła valide wiadomo tylko że jej wizerónek i postac zostanie zapisana na aktach całej awatari jako osoba bardzo znana która walczyła o swoje i była królową awatari najpoteżniejsza której nikt nigdy nie dorówna oraz niedowyższczy
~krolowa awatarii.

Mysle, ze to chyba tyle.
Oczywiscie, posty na temat Harremu beda sie pojawiac.

Zegnam:)




15 komentarzy:

  1. dziekuje z miłe posty na twoim blogu

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej może mnie kojarzysz? To ja - Ciotka Stasia i bardzo lubię Valide, jest w miarę porządna królową. Mam małe pytanko - o co niektórzy mają ból dupy o mnie? ;c Co ja takiego robię złego? Bo walczę z satanistami, choć raczej w haremie na szczęście zastanów nie ma?! ;_; Opowiedz mi kochana oraz zajebisty blog!!! ^^ Pzdr!/Ciotka Stasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *szatanów mały błąd :)/Ciotka

      Usuń
    2. Wiesz, czasem zachowujesz sie nie uprzejmie. W dodatku twoj wyglad, jest nie odpowiedni. Pytal pare sultanek co o tobie myslq. Ale wiekszasc Ciebie zbytnio nie zna. Nie wiem, moze bys sie ich spytala :) Ja osobiscie nic do Ciebie nie mam, oprocz tego, ze twoj wyglqd jest denerwujqcy. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Hej mam pytanie? Czy tam w Harremie można jeszcze zostać Sultanka?A ty jak zostałaś?Pozdrawiam :)/Daj lizaka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, zaraz dodam nowy post z serii Seraju Valide. w ktorym bendq pytania, ktore czesto dostaje na temat sultanstwa/harremu :) znajdziesz tam odpowiedz na swoje pytanie :)
      Mysle, ze to pomoze.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to SE powiem , że ta cała Valide to zwykła użytkowniczka Awatarii. Podaje się za jakąś Królową Awatarii .. tak , to jest żałosne. Ona zbiera ludzi tylko po to by ich mieć w wojnie i żeby byli za nią. Albo np. Byłam kiedyś za nią i pewnego razu powiedziała ze jak jej prezentów nie dam to wyrzuca mnie z harremu. .. :').
    #preczValide

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyślałaś, że nareszcie coś się dzieje w awatarii? A jeśli chodzi o te prezenty to wątpię ;)

      /Pozdrawiam ;D

      Usuń
  6. A , i jeszcze ona tylko w tych swoich wojnach potrafi namawiać swoje psycho księżniczki by spamowaly ze jest najlepsza .Ludzie błagam Was za co wy ją tak kochacie co takiego super zrobiła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzooo dużo fanek serialu Wspaniałe Stulecie i to są najczęściej te osoby, które wielbią Valide. Mogą być to także osoby, które chcą spróbować czegoś innego :D Ja np. Byłam tam niewolnicą i wszystko mi pasowało... Tylko nie chciałam zmieniać nicku i temu nie kontynuowałam mojej dalszej przygody z królestwem. Myślę, że każdy ma Swoje zdanie, ale ja wyraziłam swoje ^^

      /pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Aninimku, wytlumacz sobie.
      Po co zadajesz te pytania? :)
      jesli chcesz wiedziec, to dolqcz do harremu.
      Nie bede Ci tego tlumaczyc, kazdy ma swoje zdanie.. Ja uwazam, ze powinienes/as sie jeszcze raz zastanowic oco pytasz.

      Usuń
  7. Uważaj bo się za chwilę zesrasz z tą Valide. I pisze się dopóki* ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zesra się ona chętnie, ale raczej bez Twojego udziału ;*

      Usuń