piątek, 15 stycznia 2016

#1 Mini-Mini!

Dzień dobry :3

Postanowiłam wkleić moją ukochaną serię :d Większość z was wie, że polega ona na tym, że przedstawiam wam przeróbki postaci z Walt Disney i nie tylko :D Stwierdziłam, że bd mieć głęboko w... duszy nie miałam nic innego na myśli xD wszystkich odgapiaczy. Przyznam się, kiedyś przed przypadek odgapiłam jedną z serii, było to ,,Tworzenie rodziny'' wymyśloną przez Sylwię ;d I na początku nie wierzyłam, lecz zwróciłam honor kiedy jednak się dowiedziałam prawdy... Co do osób, które na siłę sb wmawiają, ze oni ją wymyślili, są porostu zakłamani i bez szacunku... Ale dość pisania o osobach, które nie zasługują na to ;) Pora działać!

Więc... dziś przygotowałam postać:

,,Jest ona symbolem Walt Disney... Jest czarna... Dzieci ją wprost uwielbiają!... I jest... MYSZĄ!'' Jak większość z was się domyśla jest to...

MYSZKA MIKI!




Tutaj awataryjna wersja ^^

Troszkę nie jestem zadowolona z tego efektu, ale mój talent graficzny na to mi nie pozwolił XD

 Dobrze... Zapraszam do komentowania, a także do dawania propozycji na następną postać!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz