wtorek, 19 stycznia 2016

4 etap 2/2 !

Witam!

To jest ten magiczny dzień kiedy wzięłam się w garść i postanowiłam dobić liczbę meteo. do 3000!


Gdy tylko uzbiera się to wyświetla nam się:


Kiedy klikniemy ,,przejdź'' przenosi nas do pokoju gdzie są znaczniki


Po zmuszeniu znaj pojawia nam się kolejny komunikat:



Kiedy klikniemy ,,Otwórz'' jest 3 komunikat!




Pewnie większość z was zastanawia się ile komfortu dodało okno, jak ono wygląda, a także jak strój wygląda i ile dodaje image ;D Tutaj wyjaśnienie ^^




Okno wygląda fenomenalnie! I jeszcze ta animacja z niedźwiedziami! Cudo!!!



Strój jak widzicie a 4 części nie licząc 2 etapu. Dodaje 1256... Jakoś dużo to nie jest...


Potem oczywiście możemy dalej zbierać prezenty! Niestety nie pokazali czasu do końca etapu...

No to chyba tyle... mam nadzieję, że pomogłam wam lub motywowałam was do zbierania!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz