czwartek, 21 stycznia 2016

Nowy wyglqd nowe zycie #4

Witajcie

Dzisiaj, napisze troche o fryzurach :)
uwaga post dlugi

1) Jakie fryzury polecasz?
2) Jakie sq najlepsze?
3) Jakie sq dosc popularne?
4) ktore sie najlepiej edytuje?

Odpowiedz na wszystkie pytania znajdziecie na dole :)

Zaczynajqc od pierwszej strony:
Mamy 9 roznych fryzur :)

Pierwsza fryzura:
Kok-roztrzepany
Bynajmniej ja tak widze te fryzure.
-Dosc ladny.
-Nie przeszkadza w wielu stylizacjach.
-Nie jest bardzo wysoki.
-Bardzo ladnie sie prezentuje, w ielu stylizacjach z dodatkami (nakrycia glowy)

Dosyc popularny.
Dosc trudny do edycji.

Druga fryzura:
Warkoczyki splecione w rogi diabla (?)

-Dosc grozna.
-Bardzo by mi pasowala na np. halloween
-co prawda jest dosc ladna ale do kompletu na halloween
przez co nie pasuje do wielu wielu innych stylizacji.

Malo popularna.
Trudna do edycji.

Na trzecim miejscu znajduje sie
Fryzura nie do opisania hah

Mysle, ze nie bedzie pasowac do wielu stylizacji.
Natomiast, na wiosne bardzo fajnie by wpasowala sie.
W szczegolnosci do jakiejs sukienki :)

Malo popularna.
Ciezka do edytowania ;o


Czwarta fryzura:
O ile dobrze widze to jest Niski kok (?)

-Fryzura bardzo ladna.
-Jest wysoka, co nie zawsze pasuje.
-Nie przeszkadza w wielu stylizacjach.

Popularna.
Taka sobie w edytowaniu.

Na piatym miejscu ukazuje sie
fryzura ,,dziecinna''
Tak moja interpretacja sie odnosi do tej fryzury..
Staje sie tak, gdyz:

-Ma koki
-Ma rozpuszczone krotkie wlosy.
-ma jakies kwiatki (?) wplecione we wlosy.

Calo ksztalt tak mi sie wydaje, ze jest to dosc dziecinna fryzura.

Dosc popularna u dzieci w parku.
dosc trudna w edycji.

Dzisiaj tylko 5 fryzur.
Najbardziej z tych 5 
podoba mi sie numer 1 i 4.

Natomiast, jaka z tych 5 jest najlepsza?
Odpowiedz sobie sam'a :)


To chyba wszystko w tym poscie.
Z racji tego, ze za 2 dni mam ferie.
To tez bedq sie pojawiac dalsze czesci (?) tego posta
na temat fryzur.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz