wtorek, 12 stycznia 2016

Witam ;D

Dzień dobry :3

Może się przedstawie. Jestem Kamila, mam 13 lat. Bloguję już od dawna. Interesuje się animacjami, grafiką komputerową może dostanę tablet graficzny ^^, a także siatkówką.

Mam 2 koty i za niedługo bd mieć szczurka. Marzę o psie rasy JRT. Hm..

co mogę wam jeszcze powiedzieć... Jestem Otaku :3

 Uwielbiam anime! *,*




Niektórzy mnie znają z dobrej strony, jak i złej i wiem o tym, jednak jestem jak cukierek z nadzieniem...

Interesuję się psychologią :d Chodź powinnam sama pójść do psychiatry...

Gdy mnie poznajesz, jestem twarda i nie przyjemna... Ale gdy już się dostaniesz do wnętrza to wszystko jest inne... Rozumiesz? xD

W awatarie gram od jej wstawienia na nk :3
Mam nick: Nadymka
Lvl 40 ;d
Tutaj paszport ♥

Dobrze... Koniec o mnie ;d Teraz może coś o blogu...

_________________________________________________

Awataria Na Językach - Sama nazwa wzięła się z programu telewizyjnego na kanale TVN. Wpadłam na ten pomysł dzięki mojej mamie ♥ I tak powstała nazwa bloga

Jak nazwa to i serie. Serie będą miały nazwę programu telewizyjnego :3 Oczywiscie niektóre będą przerobione ;D

Jak każdy program mamy swoja znaną reklamę:

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/uxZGY5P_yx0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Co do bloga... niektórzy mnie już widzieli... Z 25 tyś wyś... Oddałam ten blog Niko. Miałam się połączyć z szalonymi awatarami... Ale jeden warunek nie został spełniony i się zdenerwowałam...

Poza tym wole zaczynać od początku, a nie po pozostałościach z Nadymkowej-Awatarii.

______________________________________________

Ekipa także się zmienia.

Jest z nami SUŁTANKA! Bardzo ją lubię i szanuję, więc radze wam także ;'3

Dołącza do naszej ekipy także better day...

Myślę, że taka ekipa wystarczy ^^

No to chyba tyle... Bay :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz