poniedziałek, 1 lutego 2016

Sztuka Makijazu! #1

Witajcie c;
Dzisiaj przedstawiam wam nowq serie c;
Polega ona na tym, ze dla postaci z awatarii robimy make up! :)
Postanowilam, ze zrobie jakis Makijaz postaci z bajki c;
Wyszlo na..
Else!
Czas pracy: 3 h.

Tak wyglqda Elsa :)

Dziekuje Nadymce, ktora przeslala mi jej zdjecie w warkoczu!
Postac przed edycjq:

Postac w trakcie Edycj:
Bardzo ladnie mi wyszedl tutaj Cien!
Ale potem musialam go zmienic ;/

Koncowy Efekt:
Moim zdaniem wyszlo calkiem dobrze jak na pierwszy raz! c;

Szczegolnie nos mi sie udal c;
Wzorowalam sie nosem nadymki xd


Natomiast najmniej podobajq mi sie usta.
Nie ma to zadnych dodatkow, ale mysle ze gdyby dodac suknie wlosy ozdobic
przypominalo by to bardziej Else!

A wam jak sie to podoba?
Zaglosujcie w sondzie na dole ;*


To chyba tyle w tym poscie :)
+Przepraszam, ze ostatnio nie ma u mnie duzej ilosci postow
ale pracujemy z Nadymkq nad kolejnq bardzo orginalnq seriq dla was!

Mysle, ze w tym ostatnim moim tygodniu ferii bedzie wiecej postow :)


Buzka :^

2 komentarze:

  1. Oczy robią niezłe wrażenie :D. Usta niezbyt :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Oczy robilam 2 godziny a usta zaledwie 20 minut? NIe jestem pewna;/ W kazdym razie popracuje nad ustami ^^ I na kartce nie umiem idealnie rysowac ust a co dopiero w programie :c Ale Dziekuje :)

      Usuń