piątek, 26 lutego 2016

Uwaga #9

Czesc!

Dzisiaj postanowiłam napisać troszeczkę o wszystkim co się działo w najbliższym czasie, chyba tak mogę to ując.

Na wstępie chce powiedzieć, ze najbliższy konkurs związany z wyświetleniami bloga będzie najprawdopodobniej na 50 tys. 
Dlaczego?
Gdyż, z Nadymką przyszykujemy bardzo ,,duży'' konkurs w którym na pewno będzie dużo fajnych nagród :)

Jeszcze nie wiemy jaki to będzie konkurs ale najprawdopodobniej graficzny :)

A, z wyświetlenia lecą szybko, gdyż blog naprawdę się rozwija z czego się bardzo cieszymy to konkurs na 35 tys. wyświetleń był by nie opłacalny.

Skoro już trochę o wyświetleniach.. naprawdę dziękujemy, gdyż dzisiaj do tej pory (17 godzina gdy robiłam zdjęcie) jest ponad tysiąc wyświetleń! Nie spodziewałam się tego.



Oprócz tego mamy już prawie 37 tys wyświetleń!


Kolejna sprawa, jaka jest aktywność pod postami! Dodaliście już ponad 200 komentarzy!



Jestem pozytywnie zaskoczona ;)



Jeśli chodzi o serie ,,Awantura o Kasę'' to spokojnie, spokojnie nie zapomniałam o niej :)
Jedyne co mogę powiedzieć to szykujcie się na jutro, na pierwsze wyzwanie graficzne!



A jeśli chodzi o serie ,,sztuka Makijażu'' jestem bardzo zadowolona, ze tak wam się podoba ta seria i wykonania naszych makijaży ;D

Tutaj składam (Ja Nadymka xD) podziękowania za propozycję naprawdę trudnego makijażu przez Snajperkę! Postaram się go zrobić w ten weekend :D 


Chyba Tyle :)

1 komentarz:

  1. Gratuluję sukcesów blogowych, radzicie sobie świetnie :) Na pewno wkońcu będziecie na podium blogow o awatarii.

    OdpowiedzUsuń