środa, 17 lutego 2016

#7 Uwaga! - Wasza opinia ;)

Cześć!

Jak wiecie dużo komentuje na innych blogach... Takich jak AwO czy ZA i pojawiają się komentarze coś w tym stylu:


1) Mistrzem grafiki nie jestem, a co do ,,niezadowolenia'' to raczej nie mam. Mam dość duże doświadczenie w grafice, bo chodzę w rl na zajęcia ;) Poza tym gdyby to był hejt czy bym napisała ,,extra''? No właśnie ;D

2) Przyznałam, ze dość duży tyłek mi wyszedł w przeróbce bluzki ;p Jak komuś coś nie wyjdzie to raczej próbuje tej osobie pomóc dając jej rady ;D A jeśli chodzi o ból dupy z zazdrości mi nie doskwiera.... może ze śmiechu czytając takie komentarze. Co do ciszy jak byś nie wiedział drogi anonimie to albo pisze na nk, albo ta osoba przed wystawieniem na bloga pyta się mnie jak wyszło ;) Tutaj posłużę się przykładami takich osób jak: Seal Skin czy Realshio :) Więc miło mi ;p

Dlaczego taki post? Bo coraz więcej osób za to mi krytykuje... Lecz nie wiem dlaczego takie osoby myślą, że jestem taka zażarta jak one i hejtuje wszystkich co popadnie! Raczej próbuje pomóc ;) To jest przykład z ZA, ale jest ich o wiele więcej... Wiem, że niektóre osoby wchodzą tu po to by mnie pohejtować jeśli jesteś jedną z nich zapraszam na dół wyżyj się... słyszałam, że pomaga! :)

No to czekam na hejty ;* oczywiście nikt się nie przyzna bd tylko Gale Anonimy B)



5 komentarzy:

  1. Nadymka ma naprawdę duży talent graficzny. Czasem jej nie wyjdzie jak każdemu, ale zna się na rzeczy o czym świadczy jej ostatni projekt czy profilówka na Nk. Również czasem spytam jej się o zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za cioty -.- Niech lepiej pilnują własnej życi! Masz talent graficzny większy niż Ci obsrańcy! Tak zazdroszczą, że ich zazdrość zżera!

    /Dark melody

    OdpowiedzUsuń
  3. Piszę już 2 komentarz, ktory nie bedzie upublikowany bo sie boisz!
    ~no wiesz kim jestem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trochę grzeczniej? Tak do swoich czytelnikow sie odzywasz? Nie no wielki szacunek i propsy. To nie bd zaśmiecanie, boisz sie i tyle. Chyba mam prawo do wyrazania swojej opinni czy nie? No chyba, ze juz tego nie wolno

      Usuń
    2. Nie traktuje Ciebie jako czytelnika, bo się nawet nie przyznasz kim jesteś i szacunku do Ciebie też nie mam ;) Opinie możesz zawsze wyrazić tylko, ze ja mam prawo tą opinie zripostować B)

      Usuń