czwartek, 11 lutego 2016

Ogłoszenia duszpasterskie!

Cześć!

Postanowiłam zrobić dość takiego wyjaśniającego i rozluźniającego posta ^^

Jak widzicie ostatnio Aybige wprowadziła nową serię :D Będą do nich robić poradniki... i będą one z mikrofonem XD Myślę, że będzie to bardziej zrozumiałe niż z notatnika ;v Tak poza tym chciałam was zapytać czy chcecie jakaś jeszcze serię? Oczywiście chodzi mi o taką, która jest dość popularna ^^ Lub której nie było jeszcze na żadnym blogu! Nwm jakieś Q&A? Albo coś w tym stylu? A może całkiem coś innego? Możecie mi napisać w komie :3 Chcę wiedzieć waszą opinię - czytelników... Bo Wy jesteście dla mnie najważniejsi :)

Co do poradników, będzie ich od piątku dość sporo :D W piątek zaczynają mi się ferie XD teraz mam takie drobne pytanie do was... Chcecie poradniki graficzne, blogowe czy jakiś z awatarii? 

Zagłosujcie w sondzie, a także możecie napisać w komie :3



Tutaj głosujcie =p

Chciałabym też powiedzieć, że nie mam 15 lat. Jak przeczytają te osoby, które wiedzą, że do nich mówię... Jeśli przeczytają o mnie mam 13 lat. Wiem zachowuje się inaczej i wyglądam jak stara torba, ale no przykro mi jestem młodsza! XD Więc proszę mi nie pisać na nk czy jestem w 2/3 klasie gimnazjum!

Jeszcze z ogłoszeń duszpasterskich chcę przypomnieć o konkursie i naborze na admina ;)

Dobra... Chyba tyle... Nie zapomnij napisać propozycji serii :3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz