niedziela, 21 lutego 2016

Rosja i świat #4 + mój powrót z wyjazdu :D

Cześć i czołem, kluski z rosołem!

Nareszcie wróciłam z wyjazdu! Akurat kiedy przyjechałam (do Wisły) nasypało śniegu :D Ulepiłam bałwana, była bitwa na śnieżki, a także spędziłam miłe chwile z rodziną :) Mam nadzieję, że Wy też mieliście okazje wypocząć przez ten czas!

Kiedy wróciłam (czyli około 20.00) weszłam na wszystkie gry, a także zerknęłam do Rosjan! Zastałam tam promocję wojskową!


Promocja jest podzielona na 3 punkty :D


Jednym z nich są motory! Skorzystałabym ;c


W promocję wchodzi także pokój ,,Bunkier'' Przecena jest dość spora! 3450g na 1300... To 2150g różnicy! No, no... Skorzystałabym!



Stroje, które znamy są dość droższe u Rosjan... Powód? Oni mają je z promocji :D Przecena PRAWIE o pół ceny... Opłaca się!

Na miejscu Rosjan tylko kupować, kupować i kupować! Moim zdaniem mogli by ją także do nas dodać ;)

Chyba tyle... Jejciu, ale jestem wykończona xD Idę drzemać *-* 
Pa ;***


2 komentarze:

  1. BUNKR??? Chyba Bunkier ;)
    To, że masz "talent" graficzny nie znaczy żebyś lekcje polskiego zawalała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy może popełnić błąd ;) Idealna nie jestem =3 I dzięki za poprawienie mnie ;D

      Usuń