poniedziałek, 15 lutego 2016

Czyżby aktualizacja?! - problem z awatarią!

Hej!

Od godziny 14.20 wszyscy zaczynają spamić na Nk wiadomościami z pytaniem ,,Czy działa Ci awataria?'' Nie wiadomo dlaczego nie można na nią wejść ;-; Pokazuję się tylko takie coś:


Jestem zdenerwowana, bo akurat miałam robić teledysk!!! Ale może dodają aktualizację? Lub usuwają lodowisko? A może wreszcie zobaczymy usunięte wcześniej stroje? A jeszcze zostaje opcja spóźnionych walentynek!

Na Facebook'u też się nie da!


Sprawdziłam także czy w Rosji jest ten sam problem... Im działa normalnie ;-;

No, ale nic nie poradzimy! musimy czekać!


6 komentarzy:

  1. Ja myślę że dodają stroje bądź Coś na walentynki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty nie bylas tu adminka?

      Usuń
    2. Nie nie była... Jest autorką na okresie próbnym.

      Usuń
    3. A to przepraszam i czekam na posty! :)

      Usuń
  2. Tak fahriye przecież ci powiedziałam :) dodają zapewne lokalizacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie jak na ruskiej nie ma nowej lolacji to u nas tez nie dodadza

      Usuń