czwartek, 18 lutego 2016

Kosmiczne Wyzwania #1 - Nowa seria!

Hello! *3*

Postanowiłam zrobić nową serię! Na czym ona polega? ;v A więc wybieram jedno ubranko i próbuję dobrać do niego jakieś porządne ubranie :D Nie jestem pewna czy było to na jakimś blogu :/ jeśli było poinformujcie mnie jak najszybciej :P Okey może zacznijmy!

Postanowiłam wybrać nie często używany prze ze mnie różowy top =3



Trochę pokombinowałam i powstała taka stylizacja:

Białym kardiganem przykryłam naszą różową bluzkę :D Dołożyłam do tego niebieskie szorty, kabaretki i jaskrawo różową opaskę *-* Aby wszystko miało spójność dodałam czarne dodatki takie jak kolczyki czy rękawiczki ;p

To jest chyba ostatni post przed wyjazdem :/ Oczywiscie, żeby blog nie był pusty zaplanowałam posty :v Ale cieszę się z wyjazdu ^.^

Jak oceniacie stylizację? Możecie wyrazić Swoje zdanie w komentarzu, a także mozecie mi zaproponować kolejne wyzwanie :)

Przytulas *u*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz