czwartek, 18 lutego 2016

Uwaga #8 - Zmiana wyglądu bloga :D

Niech moc będzie z Tobą!

Wita was nie kto inny jak Lord Nadymka! Jak widzicie zmieniłam wygląd bloga na Star Wars! Chyba nie da się tego nie zauważyć.... Mam nadzieję, że możecie rozpoznać 2 postacie na samej górze!


Jak widzicie jestem w przebraniu Lorda Vadera! Niestety nie dodałam maski, bo to kijowo wyglądało xD Możecie także zauważyć Złamałam Oko (Dawniej: Aybige) jako zielonego zgredka czyli Yode! Mam nadzieję, że kolejności słów nie będzie mieszać.... 

Nad strojami dość długo siedziałam... Myślę, że dość okey mi wyszły ;d Oczywiście możecie ocenić mnie w komentarzu! Co do wyglądu z wąsami, na który dość mocno czekaliście, pojawi się on najprawdopodobniej w maju xD

Klimatu także dodaje pierwsza piosenka! Co do rapu w playliście stwierdziłam, że uszczęśliwię wszystkich naraz! Tak to jest możliwe! Wszyscy fani rapu mogą przewinąć sobie do 40 piosenki i przygotowałam tam dla was 18 kawałków rapu! jeśli chcecie, abym dodała jeszcze jakiś (bo ja na rapie się tam nie znam) to napiszcie mi tytuł w komentarzu ;)

Dobra to chyba tyle! Oceniajcie w komentarzu i jak chcesz jakiś utwór napisz tytuł ^.^

Niech moc będzie z Tobą!


4 komentarze:

  1. Pff.. mi nie da ??mi ?? haha dobra .. Powracajac do wygladu bloga ;D
    Ok . To daje 10/10.Wygląd piekny kosmiczny aż mi błyszczy w oczach :D
    A więc orginalny , fajne stroje ;DD /Dance Girl

    OdpowiedzUsuń
  2. " Złamałam oko " brzytko wygląda , a takto reszta fajnie ;')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze, Yoda jest zielony.. Po drugie zanim zaczniesz hejtowac naucz sie ortografii :) ,,BrzyTko'' ,,takto''

      Usuń
    2. A dla mnie qyglada extra xd
      Oko jak zmienilas nick to zbaczy ze odeszlas z harremu?

      Usuń