poniedziałek, 1 lutego 2016

#1 Na językach!

Cześć!

Seria jak widzicie posiada tytuł bloga... Tak jest! Będzie to podsumowanie miesiąca! pokaze wam kto nas odwiedził, z jakich krajów był i ile wyś. nabiliście!

Będzie także seria ,,Co za tydzień'' I będę podsumowywać różne osiągi (nie tylko nasze). Seria ,,Co za tydzień'' będzie zawsze w niedziele. A ,,Na językach'' każdego 1 miesiąca.

Ale koniec pisania pora działać!

Na początek kilka informacji dotyczących wyświetleń!

W tym miesiącu (a dokładnie połowa, bo jesteśmy od 12 stycznia) odwiedziło nas ponad 4500 tyś osób. Jest to jak dla mnie zadowalająca liczba dla bloga, który dopiero zaczyna :)


Cieszę się z takiego wyniku :D Kolejną sprawą jakie kraje nas odwiedzały!


Jak to na polski blog przystało najbardziej nas odwiedzają Polacy! Za nimi są NIEMCY :D kolejnym krajem jest Hiszpania ^^ O dziwo na prawie samym końcu jest Meksyk ;o Tego akurat się nie spodziewałam :D

Najczęściej korzystanie z przeglądarki jaką jest Chrome... Ja za nią nie przepadam :D Za nią jest firefox z którego ja korzystam XD Jeszcze z przeglądarek jakie znam jest Opera... Jest w sam raz jeśli masz wirusy na kompie xD i stary ale jary internet Explorer :3

Jestem zaskoczona XD Wy serio czytacie Na rauszu przez Awatarie? Sądziłam, że większość z was ominie ten post z lenistwa :D

W tym miesiącu daliście: 53 komentarze! Cieszy mnie to niezmiernie ^^
Ilość postów jaką osiągnęliśmy: 71 postów!

Tutaj także obrazek miesiąca!


Obrazek przedstawia dziewczynę... Która przypomina mi nife xD Ma na dłoni wróżkę może dzwoneczek? XDD Jest to przepięknie przedstawione.. Oczywiście wziełam to z Rosyjskiej grupy na Vk :D

Okey to tyle :D

Pa ;***




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz