niedziela, 14 lutego 2016

Mała krytyka bloga - co z tym zrobię?

Cześć!

Chciałam zrobić małego posta na temat krytyki. Wiele osób mnie krytykuje na nk i innych portalach, że mało postów jest na blogu... Dla tych co nie czytali posta Trudne sprawy odsyłam ich tam >>>klik!<<<

kolejnym krokiem będzie dość dużo ważnych spraw...

Niektórzy mówią, że nie lubią mojego stylu pisania... Bo mało pisze! Nie chodzi tutaj o ilość postów tylko o ilość słów w poście... Powiem szczerze nie zauważyłam tego, że tak mało pisze... Może powodem jest wymagania na moim języku polskim... Muszę pisać zwięźle i na temat... Ale tutaj dam Wam ankietę i jak będzie trzeba to popracuje nad tym!



Kolejną sprawą jest wygląd bloga... Better nadal jest na swoim miejscu... Walentynki już za nami... I sama nie wiem czy zmienić wygląd... Może zaczekać do marca? Ja już naprawdę nie wiem! Więc idę do was po radę! Wygląd mam już wymyślony, a nawet mam pierwsze plany... Ale to już taki drobiazg! Dobra ankieta!



Ostatnią (chyba) sprawą jest playlista... Podoba wam się taka muzyka? Niektórzy chcieli, aby w niej znalazł się także rap... Lecz wiem, ze niektórzy za nim nie przepadają... I jestem jedną z nich... Ale to nie ja czytam blog tylko Wy! I to Wam ma się on podobać! Więc kolejna ankieta!


No to chyba tyle ;d Idę robić poradnik na youtube :D
Myślę, że jutro się on pojawi B) Więc wyczekujcie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz