środa, 3 lutego 2016

#3 Wywiad!

Hej :3

Dziś postanowiłam zrobić wywiad z... Fahriye!


Nadymka: Jak to jest być sułtanką?
Fahriye: Nie jestem sułtanką, lecz na pewno jest dobrze.
Nadymka: Co byś zmieniła w graczach Awatarii?
Fahriye: W graczach chciałabym bardzo zmienić ich zachowanie.
Nadymka: Czy chciałabyś zakończyć wojny z Valide?
Fahriye: Nie lubię wojen i chciałabym, aby się już skończyły.
Nadymka: Jak zaczęłaś grać w Awatarie?
Fahriye: Byłam wtedy bardzo mała, mój poprzedni nick to Domciu. A z latami byłam całkiem inna :)
Nadymka: Czy sądzisz, że zostanie dodana Tropikania do polskiej wersji?
Fahriye: Tropikania podoba mi się, ale wolę aby nie została dodana. Wole ją aby była Ruska ;p
Nadymka: Dziękuje za wywiad ^^
Fahiye: Proszę :)

Mam nadzieję, że wywiad się spodobał!

Pa ;**





1 komentarz: