wtorek, 9 lutego 2016

#4 Żony Hollwood! :D

Cześć! 

przychodzę do was jak co wtorek z wieściami rankingowymi!

RANKING AKTYWNOŚCI


RANKING:

Na pierwszej pozycji jest mój i Aybige znajomy MARCEL! Z liczbą 93170 przegonił Miksera! Nasz Mikser siedzi na 2 miejscu z liczbą 889 504. Bardzo daleko w tym pojedynku jest Silverka z liczbą 50 256 XD

WYGLĄD:

Marcel: Wygląd jest przeciętny, ale ładny! Włosy w sam raz komponują się do błękitnego stroju, a dodatki od Robin Hood'a xD
10/10

Mikser: zwykła stylizacja... ,,Szau nima''... 
7/10

 Silverka: Wow! Ta stylizacja mi się naprawdę podoba ^^ Połączenie nowych ciuchów! Złoty i czerwień robią doskonałe wrażenie :D

10/10



RANKING:

Wow! Jestem naprawdę zdziwiona! Na pierwszym miejscu jest Honey, ale ma EGZEKWO Z ZUZIĄ! Mają 1 591 304 komfortu! :O Daleko w tyle za tym pojedynkiem jest Mayorka! Ma tylko 1 452 201 komfortu :/

WYGLĄD:

Honey: Stylizacja jest prześliczna! Połączenie dodatków ślubnych i tej sukienki było doskonałym pomysłem! Po prostu cud miód! 
10/10

Zuzia: Kolejna dość młodzieżowa stylizacja Zuzi... Niby nie mam się do czego przyczepić, ale poraz kolejny ,,Szau nima'' ;c
7/10

Mayorka: zwykła stylizacja barbarzyński... Nic dodać...
7/10

Chyba to tyle... pa ;***


2 komentarze:

  1. Ciekawi mnie bardzo dlaczego dziewczyna z rankingu aktywności ma nick "mikser" xD? Dlaczego? -Niech ktoś mi powie

    OdpowiedzUsuń